مباحث کاربردی بازار مبادلات ارز
مباحث کاربردی بازار مبادلات ارز

مباحث کاربردی بازار مبادلات ارز

سیگنال معاملاتی

سیگنال معاملاتی

-          نمودار جفت ارز CHFJPY در شکل زیر دارای روند صعودی می باشد. قیمت در کانال صعودی نوسان دارد. نقاط A،  Bو دره های قیمت در کانال صعودی می باشند.اندیکاتور MACD نیز در بالای خط صفر در نمودار روزانه قرار دارد که مؤید روند صعودی می باشد.

-          قیمت در نمودار چهار ساعته به کف کانال برخورد کرده است و دوباره در مسیر خود به سمت بالا قرار گرفته است.

-          انتظار می رود که مسیر صعودی ادامه پیدا کند. هدف اول قیمت حدود 117.620  (سطح مقاومت اول) و هدف دوم حدود 118.00(Daily R1) پیش بینی می شود.

-          با توجه به نمودار حد ضرر را می توان پایین تر از نقطه C قرار داد.

نظیمات سیگنال :

-          خرید (Buy) در نقطه شروع مجدد بازار (بامداد دوشنبه دوم مرداد))در صورت وجود گپ زیاد قیمت در لحظه باز شدن بازار از معامله صرف نظر می شود)

-          حد سود اول : 117.600

-          حد سود دوم : 117.900


-          حد ضرر :  0117.15





ارتباط با ما

ارتباط با ما

از طریق کانال تلگرام می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

تشریح یک نمونه سیگنال

سیگنال فارکس


سیگنال معاملاتی

-          نمودار جفت ارز AUDCAD در شکل زیر دارای روند نزولی می باشد. قیمت در کانال نزولی نوسان دارد. نقاط A،  Bو قله های قیمت در کانال نزولی می باشند.اندیکاتور MACD نیز در زیر خط صفر قرار دارد و مؤید روند نزولی می باشد.

-          قیمت در نمودار روزانه به سقف کانال برخورد کرده است و دوباره در مسیر خود به سمت پایین سطوح مقاومتی S1 و S2 را شکسته و کندل روزانه  مورخ جمعه 30 تیر ماه در زیر سطح حمایتی S2 بسته شده است.

-          انتظار می رود که مسیر نزولی ادامه پیدا کند. هدف اول قیمت 0.9885 (سطح S3) و هدف دوم 0.9863(Weekly Pivot) پیش بینی می شود.

-          ممکن است قیمت تا سطح S2 و یا حتی سطح S1 برگردد(Pull Back) و دوباره مسیر نزولی خود را ادامه دهد. بنابراین حد ضرر را می توان در بالای سطح S1 قرار داد.

تنظیمات سیگنال :

-          فروش (SELL) در نقطه شروع مجدد بازار (بامداد دوشنبه دوم مرداد)

-          حد سود اول(Take Profit 1) : 0.9885

-          حد سود دوم (Take Profit 2) : 0.9863

-          حد ضرر (Stop Loss):  0.9982